//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: faiezah kodds
Edit by: crayon
Re-Edited By: Your Name
Others:   


qwertyuiop


Gambar ini menjadi kenangan kita untuk masa akan datang . Sudah takdir menentukan keadaan kita . Jangan nak menolak takdir . Walau kita tak bersama macam dulu , hati ini masih sayang . Apakan daya , keadaan kita sudah berubah . Bukan ini yang aku pinta selama ini . Mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku . Aku masih boleh bernafas walaupun ketiadaan kau . Aku masih boleh mengharungi ini semua . Hati kau masih sebahagian dari aku . Aku masih belum melupakan kau dengan seadaanya . Setiap hari aku akan text kau , supaya kau tak menganggap aku tak perlukan kau lagi . Aku perlukan ruang dalam hidup aku . Aku sentiasa akan mendoakan kebahagian kau bersama pasangan hidup kau . Mungkin ada perempuan di luar sana lebih baik dari diri aku . Jangan terlalu ikutkan hati . Sudah hampir sebulan kau meninggalkan aku . Dulu mungkin aku akan menangis , tapi sekarang . Tak ! Aku kena kuatkan semangat . Btw , aku happy sekarang .