//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: faiezah kodds
Edit by: crayon
Re-Edited By: Your Name
Others:   


escape from problems


selama mane kou nak lari daripada masalah ha . apa yang aku buat , aku tahu ha . kou tu hanya nak mempermainkan perasaan aku je . kou ingat orang perempuan ini lemah sangat ker ? erghh ! tak ha . aku talk selemah ko sangka . kou senang lafazkan yang kou sayang aku . konon jela tu semua . tak betul . baik kou cakap kou sayang dekat kucing ko ha . aku bukan binatang peliharaan ko . aku ada perasaan . kou buat aku ini macam syok sendiri . senang ckap sayang konon . haaaaa  ! kenapa ha kou datang dalam hidup aku . apa lagi ha salah aku dekat kou . time jumpa kou buli aku , aku diam . aku pkir sayang ko . ko ? ada pkir ha . TAK ha . aku hanya mampu diamkan diri jela . text ko pun , tak berbalas . baik tak pyah text .

SAKIT HATI